De eerste dagen in Mongolie... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van pascalenmartine - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Mongolie... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van pascalenmartine - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Mongolie...

Door: Webmaster

10 Augustus 2006 | Mongolië, Ulaanbaatar

Goedemorgen,

We hebben toch nog een locatie kunnen vinden om jullie even op de hoogte te stellen.
De eerste dagen in Mongolie waren al geweldig. Het landschap, de mensen, de cultuur. Amazing!!
De eerste dag hadden we een rondtour door de hoofdstad en de afgelopen 2 dagen hebben we in een gertent geslapen in een National Park. Daar hebben we paard gereden (ten minste Martine dan, Pascal durfde niet) en zijn we naar een echte nomadenfamilie gegaan. Wat een respect, geen warm water, geen electriciteit. Dus ook geen internet of televisie. Wat een leven.

Nu zitten we te wachten totdat we opgehaald gaan worden voor onze tour door de woestijn.
Helaas is het wederom niet mogelijk om foto's te plaatsen, hopelijk lukt dat de volgende keer!

Groeten en tot...

P & M

• 10 Augustus 2006 - 05:24

Fijn dat we al zo vroeg iets van je horen (6.30 uur) Nog veel plezier

• 10 Augustus 2006 - 07:14

Jack & Annie V. G:

Hallo Pascal & Martine,
    Met belangstelling volgen wij jullie fantastische reis. Veel plezier en geniet ervan.

• 10 Augustus 2006 - 08:04

Denny:

Schip ga toch gewoon op die knol zitten.
    Ps. kunnen jullie gewoon sms ontvangen ?
    Kijk je ogen uit !!!!

• 10 Augustus 2006 - 09:25

Karen Broers:

Hoi Pascal (en Martine natuurlijk, ook al ken ik je niet),

Leuk zeg, dat jullie bij zo'n familie zijn geweest. Wel lekker rustig denk ik, geen lawaai of journaal met zaken om je zorgen over te maken! Maar ze zullen wel genoeg te stellen hebben om te overleven.
    Nog veel plezier en natuurlijk wacht ik met smart op de foto's!

• 10 Augustus 2006 - 09:53

Harrie&petra:

hallo pascal en martine
    Wat een ervaring daar in dat mongolie,dan wardeer je het pas hoe goed en rijk dat we het hier hebben.
    Het is mooi dat we zo op de hoogte worden gehouden.ikkijk elke dag of er al nieuws is!Goede reisverder en geniet maar van elke dag
    Groetjes Harrie&Petra

• 10 Augustus 2006 - 13:27

Tante Tonny.:

Goede middag (tenminste dat is het nu hier) leuk dat je weer ff iets kon laten weten tussendoor.
    nu kun je pas zien hoe goed dat we het hier in nederland hebben als je dat daar zo ziet he.
    nou veel plezier met de verdere uitdagingen.
    Groetjes.

• 10 Augustus 2006 - 15:33

Frenk...:

lopen daar ook lekkere chica's rond skippie??
    ;-)

• 10 Augustus 2006 - 16:01

Ans En Steef:

Pascal,ben is een echte man en stap toch op dat paard.Misschien is het ook beter aan die mensen te vragen om het paard klaar te maken i.p.v. cavia.Kunnen wij anders voor jullie foto's plaatsen we hebben er zat.Nog veel plezier.Ans en Steef

• 10 Augustus 2006 - 19:12

Christ En Marjet:

Wat is het leuk dat jullie zoveel reacties krijgen op deze site, dat iedereen zoveel belangstelling heeft en meeleeft met juliie grote reis.Dat waarderen wij echt.
    HET IS GEWELDIG.

• 10 Augustus 2006 - 19:17

Christ En Marjet:

Ondertussen zullen julle wel denken, dat het hier in dit landje nog niet zo verkeerd is. Laat ons maar een keer zuchten dat we het druk hebben en dat we blij mogen zijn, dat we nog kunnen werken, als je die armoede ziet in Mongolie. Hoe jullie het vinden in de jeep, dat horen we nog wel.

Groetjes uit Son,

Een dikke, dikke kus allebei.

• 11 Augustus 2006 - 10:23

Malou:

hallo!! Ben blij dat jullie je zo goed vermaken! Maar waar blijven nou de mongolische tafelkleedjes.. wij zijn dat namelijk niet vergeten!! geniet van de woestijn.
    (p.s kan niet wachten tot jullie bij de chinese muur zijn hoor!!)
    Liefs Malou

• 11 Augustus 2006 - 21:16

Els En Jan Cloudt.:

Pascal en Martine fijn dat we mee mogen kijken en lezen, we volgen jullie op de voet.lekker slapen in de open lucht. En pascal klim gewoon op die knol. Houdoe en tot....?

• 12 Augustus 2006 - 15:46

Pieter En Hetty:

Net iets voor jou schip om met 6 man in een coupé te liggen. Een keer wat anders dan in een hotel!Daarna in een tent. We zijn benieuwd hoe jullie het in de woestijn gaan vinden, maar dat lezen we wel weer. Echt gaaf jullie hebben al veel gezien!

• 12 Augustus 2006 - 18:18

Leonie:

Hey Martine!!! En Pascal natuurlijk! Hier ook even een berichtje van mij....normaliter doe ik je nagels en nu volg ik je vakantie. Wat een ervaringen zeg....ik wil jullie bij deze nog heeeel veel plezier toewensen tijdens deze fantastische reis!
    Groeten uit een koud Holland. Leonie

• 12 Augustus 2006 - 18:37

Marthy Van Lieshout:

Ha martine en pascal. Leuk zeg al die verhalen. Ook wij volgen jullie site. Jullie hebben al veel gezien en meegemaakt. Geniet er van en wij blivjen op de hoogte. Groetjes van Henk en Marthy van Lieshout en oja blijf goed bij elkaar en goed oppassen.

• 14 Augustus 2006 - 16:23

Rob En Inge:

Hoi schip en martine. Ik hoorde van deze site en aangezien ik best goed ben met computers probeer ik jullie via deze weg heel veel plezier te wensen! Geniet er van! groeten Rob en Inge

• 14 Augustus 2006 - 17:40

Marco Unger:

Hoi Pascal en Martine,

veel plezier op jullie rondreis door dit mooie gedeelte van de wereld !
    Geniet er maar van !
    Ik zal jullie wel blijven volgen via internet.
    Ben benieuwd naar de foto's!!
    P.S. Ajax heeft de JC schaal gewonnen met 3-1.

• 14 Augustus 2006 - 19:54

Yvonne:

he tinus en pascal !
    wij zijn gisteren weer thuis gekomen uit een zonnig en heet spanje.
    goed uitgerust ga ik jullie nu weer volgen!
    klinkt nog steeds allemaal kei goed daar!
    dikke kus